A
life&ways
bemutatja a tökéletes és igazán különleges esküvőt, az első
igentől az utolsóig. Egy esküvőt megszervezni
manapság meglehetősen komplex feladat, ha csak nem
leányszöktetésről és road movie-ba illő útközbeni titkos
esküvőről van szó. Ami egyébként romantikus, de most induljunk
ki abból, hogy minden rendben van, kék az ég, ara és vőlegény,
elégedett és boldogan várakozó rokonság és a nagy nap. Bizony,
mekkora! Megszervezése egy-két elnöki konferenciát is maga mögé
utasít. Figyelni kell, a legapróbb részletekre is, hogy valóban
minden tökéletes legyen az év legszebb dátumán!
Lássuk csak, mi mindent kell
összehangolni és megszervezni a szerelmi kötés miatt!
Ez
a kis útmutató segít nektek abban, hogy semmi se maradjon ki a
dologból és a végén még a gyűrűk is meglegyenek az oltár
előtt:
Brit tudósok szerint egy átlagos mai esküvő megszervezése akár egy évet is igénybe vehet. Nehéz a helyzet, mivel a népszerű esküvői helyszínek, a menő fotósok és a híres videósok általában jó előre foglaltak. Nekünk van a fejünkben egy már bevált, remek ötlet! Nem kell a helyszín kérdést túlgondolni, esküdjetek tipiben ! Általános elv, hogy az esküvőket sokkal rövidebb idő alatt is meg lehet tervezni, ha a párok hajlandóak rugalmasak lenni, vagy kipróbálni valami merészen újat. Mi már próbáltuk tipi sátorban, úgyhogy bátran ajánljuk! Garantáltan felejthetetlen élmény lesz a vendégek számára (is)!
Elsősorban a végtelen szabadság lehetősége. Egy ilyen sátorban bárhol lehet az esküvő, az eldugott kis tisztástól kezdve egy pompás birtokig mindenféle helyszín szóba jöhet. A sátorral tulajdonképpen viszitek magatokkal az egész bulit, ahova csak szeretnétek! Mehettek a sátorral vízpartra, hegytetőre, oda, ahol csak a mackók biccentenek vissza, járatlan utakra, titkos ösvényekre, és mindehhez elvihettek magatokkal akár 140 vendéget is!
Szeretnétek, ha ezen a napon mindenki veletek lenne, érthető. A Tentipi esetében nem kell megijedni, beférnek a vendégek, úgy is, ha mindenki hoz magával még egy embert!
A legimpozánsabb rendezvénysátrunkat úgy hívják, hogy STRATUS 72. Amellett, hogy gyönyörű, még kényelmes is. 70 vendéget tudsz leültetni benne, de jó hír, hogy a Tentipi sátrak összekapcsolhatóak, így ez a szám akár meg is duplázható. A sátor oldalt felnyitható, így tökéletesen természetközeli lesz az élmény a nagy napon. A Tentipi sátrainak belső tere bármilyen rendezvényre praktikusan alakítható, a padlózattól a szerkezet dekorációig egyéni elképzelések szerint felkészíthető, hogy olyan legyen benne, mint otthon.
Tudjuk, érezzük, hogy egy sátras esküvő tervezésekor sokakat elriaszt az előre nem látható időjárási helyzet. Egy nagy vihartól bizony lehet félni. Mi van, ha elfúj mindent a szél, vagy elázik az aranyra terített asztal az esemény közepén?
Jó hírünk van! A Tentipi mindenféle szélsőséges időjárásnak ellenáll. Sokat edzették az anyagát, számításba vettek mindenféle eshetőséget. Bírni fogja.
A Tentipi sátrainak megalkotásakor ugyanis egy svéd lappföldi őslakos népcsoport hagyományos, füstnyílással ellátott, ellenálló és praktikus sátrait használta mintának.
Könnyű, légáteresztő pamut és poliészter szövetei távol tartják az esőt, emellett kiengedik a felesleges nedvességet.
Nyugalom, nem fogtok azonnal elhidegülni, a Tentipi sátrakat úgy készítették fel, hogy élvezhessük bennük az igazi tüzet, kályhában, vagy akár a földön is. A sátrak egyedülálló módon füstnyílással ellátottak. A megfelelő szellőzést a sátor tetején található levegőnyílások biztosítják, tehát attól sem kell tartani, hogy a füstfelhőben eltűnik a vendégsereg. Szóval igazi tűz, a színével, szagával, ropogásával és melegével. Egy sátor közepén. Ez így azért már nem semmi.
Vissza az esküvő szervezésének fontos pontjaihoz!
Az esküvői költségvetés megtervezésekor a legfontosabb, amit tennetek kell, hogy leültök együtt és nyíltan megbeszélitek a pénzügyeiteket. Mennyit engedhettek meg magatoknak mindketten, hozzájárul-e még valaki, és mennyit tudtok majd megtakarítani az elkövetkező hónapokban?
Ha úgy gondoljátok, hogy a rokonok segíthetnek az esküvő költségeinek fedezésében, hasznos, ha már a tervezés korai szakaszában beszéltek velük, hogy pontosan tudjátok, mennyivel tudnának hozzájárulni. Az esküvői költségvetés pontos tervezésével elkerülhető lesz a pénzügyi stresszhez vezethető káosz a szervezés végéig.
Legyenek olyan sarokpontok, amelyek mindkettőtök számára fontosak, közös igények. Innen már csak nyerni lehet, a szervezés során nem lesznek félreértések.
Minden hivatalos esküvőszervező útmutató egyik legfontosabb része, hogy mindketten leüljetek és megbeszéljétek, mi a legfontosabb számotokra az esküvő során. A prioritások páronként eltérőek lehetnek, de néhány közös nevezőt mindenképpen fel kell állítani a sikerhez:
Az esküvő helyszíne,
Ezek körülbelül olyan alapkövek, amelyek mentén le lehet bonyolítani a teljes szervezést, mert a közös irány megvan.
A szervezettség - bármit is jelentsen ez számodra - kulcsfontosságú ahhoz, hogy az esküvőszervezés zökkenőmentes legyen. A szervezés idejére kicsit félre a romantikát, komoly költségvetésű eseményről van szó, amit csak egyszer lehet megrendezni.
A te feladatod csak annyi, hogy válassz egy szép szabadtéri helyszínt – ha nincs ötleted, mi szívesen mutatunk neked párat – mi pedig szállítunk hozzá egy igényes, exkluzív, praktikus és maximálisan időjárásálló rendezvényteret, egy impozáns rendezvénysátor formájában. Neked pedig csak be kell majd gyűjtened az elismeréseket és a dicsérő szavakat, micsoda pompás esküvő is volt ez!
Amennyiben a szervezéssel nem boldogulnál egyedül, vagy inkább csak hátradőlnél, és szeretnéd azt biztos kezekben tudni, segítünk! Keress minket bizalommal!
https://eskuvo.tipisator.hu/
https://facebook.com/lifeandwayss